מרכזי מסירת מכשיר לתיקון
רמת גן - זבוטינסקי 28 (מגה מובייל - מעבדה מרכזית), שעות פעילות המעבדה בימים א’-ה’ בין השעות 11:00-17:00.

תל אביב - ההגנה 78 (ד״ר סלולר - נקודת מסירה) | ירושלים - הנביאים 86 (דוידקה סלולר - נקודת מסירה) | חיפה - שד' ההסתדרות 25 (יו פון - נקודת מסירה) | באר שבע - שחל 9 (MCS - נקודת מסירה) 

 

כתב אחריות Mega Mobile

 


לקוח/ה יקר/ה, אנו מברכים אותך על רכישת המכשיר שברשותך ומודים לך שבחרת בנו, הנאתך מהמכשיר ומהשרות הנלווה אליו חשובה לנו, לכן נעשה כל מאמץ על מנת להמשיך ולהציע לך מגוון מוצרים איכותיים שיענו על ציפיותך תוך מתן השירות הטוב ביותר, נשמח להיות הבחירה שלך גם בעתיד, תתחדש/י.
 


1. תקופת אחריות 

אנו שמחים להעניק לך 12 חודשי אחריות למכשיר שברשותך, אחריות עבור סוללות / סוללה ניידת, מטענים וכבל סנכרון הינה ל 6 חודשים, אחריות עבור מוצרים נלווים בערכה כגון: אוזניות הינה ל 60 יום ממועד הרכישה, תקופת האחריות הינה החל מתאריך הרכישה, האחריות הינה בעבור המוצר שנרכש ועל שם הקונה בלבד אשר שמו מופיעה בתעודת האחריות/חשבונית, לא ניתן להעביר תעודה זו, מובהר בזאת כי החלפה או תיקון של רכיבי המכשיר בתקופת האחריות אינם מחדשים או מאריכים את תקופת האחריות למכשיר.

 
image alt

2. החלפת מוצרים ו/או זיכויים בתקופת אחריות

 

במידה ויידרש להחליף מכשיר במסגרת האחריות, יוחלף המכשיר לזהה לו או למוצר בעל תכונות דומות ללא התייחסות לתקופת הזמן שהמכשיר היה בשימוש על ידי הלקוח/ה ו/או מחירו בעת הרכישה, המכשיר המוחלף לא יהיה חדש, אלה מכשיר ממלאי החברה אשר נועד למטרות אלו, במידה והחברה תידרש לזכות לקוח/ה בעבור המכשיר אשר רכש/ה הזיכוי יהווה חלק יחסי מסכום הקנייה מול תקופת השימוש במכשיר. מכשיר סמארטפון  שלא מיבואן רשמי עלול לעבור רוט על מנת לספק את השפה העברית, במקרים מסויימים לא תינתן האפשרות לשדרג גרסאות מערכת עתידיות.

 

3. פירוט תנאי אחריות יצרן ומגבלותיו

אחריות חלה על רכיבי חומרה בלבד שלא ניזוקו כתוצאה משימוש לקוי, מרושל ו/או משימוש שלא לפי הוראות חברתנו או היצרן, במידה ועל פי בדיקת מעבדה יקבע כי הקלקול במוצר נגרם כתוצאה מאחת הסיבות הבאות:
- כוח עליון שהתרחש לאחר מסירת המכשיר ללקוח
זדון או רשלנות מצד הלקוח כגון: זעזוע, נפילה, שבר, מכה, לחץ מופרז, חשיפה לנוזלים

- שינוי בתוכנת/גרסת המכשיר או שימוש בתוכנות צד שלישי 
שימוש ו/או החזקה של המכשיר בתנאים סביבתיים אשר מהווים סכנה לתפקודו כגון: חום, קור, לחות לרבות שימוש במכשיר בניגוד להוראות חברתנו והיצרן
- כל תיקון שהתבצע במכשיר שלא במעבדת מגה מובייל

אחריות המוצר תוסר במיידית וחברתנו תהיה פטורה מנתינת שרות במסגרת האחריות ורשאית לדרוש תשלום בעד התיקון, חלקי חילוף, שילוח או החלפה.

 
4. הרחבה של סעיפים אשר מחריגים את תנאי האחריות

חברתנו אינה אחראית להתאמת מכשיר לייעוד או מטרה מסוימת ולא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם כתוצאה מאי התאמה.
כאמור, ההתאמה של המכשיר לפי צרכיו של המשתמש חלה עליו בלבד.
מדיניות פיקסלים: לוח תצוגת מסך המכשיר מיוצר באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומדויקת, עם זאת, לעיתים חלקים מסוימים במסך עשויים להיות חסרים או נקודות אור מסוימות לא יאירו, הדבר אינו מעיד על תקלה במכשיר, אחריות במקרה של פיקסלים שרופים תהיה במקרה של הופעה של 3 פיקסלים ו 2 מתוכם בצבע שונה ובמרחק של 1.5 ס"מ אחד מהשני.
לא תחול אחריות יצרן על מכשיר אשר בו הותקנה גרסת תוכנה השונה מזו אשר סופקה ללקוח בעת הרכישה, עדכון גרסה מורשה לבצע על ידי חברתנו או מי מטעמה.
לא תחול אחריות יצרן על מסכי נגיעה ( למכשירים הרלונטיים ) בין אם מתקיימים חוסר רגישות למגע מלאה או חלקית, שכבת נגיעה על גבי מסכי LCD הינה רכיב פסיבי ללא כל רכיב אלקטרוני נוסף ותפקודו הלקוי נובע ישירות משימוש לא סביר במכשיר כגון: זעזוע, מכה או הפעלת לחץ מופרץ על גוף המכשיר.
לא תחול אחריות יצרן על תקלות אשר מקורן באיבוד חלקי ממערכת הפעלה כגון איבוד מספר סידורי (IMEI) וחוסר יכולת לפרמט זיכרון פנימי של המכשיר, תקלות אלו נובעות מהתערבות תוכנתית במכשיר ו/או ישירות מנזק על רכיב זיכרון פנימי ( פלאש ) משימוש הלא סביר במכשיר כגון: זעזוע, מכה והפעלת לחץ מופרז על גוף המכשיר.
לא תחול אחריות יצרן על שחיקה טבעית של חלקי פלסטיקה, גומי ומתכת.
לא תחול אחריות יצרן על שגיאות תפעוליות בגרסת התוכנה ( באגים ) אשר מפותחת ומסופקת על ידי יצרן המכשיר ו/או משווק, ככל שיהיו תיקון של תקלות מסוג זה יבואו לידי ביטוי בעת בו תשוחרר פתרון תוכנה על ידי היצרן בלבד.
לא תחול אחריות יצרן על כל נזק אשר יגרם משימוש בתוכנות ממקורות שונים בין אם נרכשו, הותקנו או הופעלו על ידי הצרכן או צד שלישי כלשהו.
 

5. ביצוע תיקונים ומועדים

במהלך תקופת האחריות , מכשירים אשר נמסרו לתיקון במשלוח או בנקודת איסוף של Mega Mobile יתוקנו תוך 10-14 ימי עסקים מיום המסירה, חשוב לציין, ימי שישי, ערבי חג, חגים ושבתות לא יבואו במניין התקופה שבסעיף זה, במידה וקיימת למוצר אחריות יצרן בינלאומית והמכשיר יימסר לטיפולו או לכל גורם רשמי אשר מייצג את היצרן בישראל, תקופת הטיפול תקבע על ידו בלבד ולא על ידנו וזו עלולה להיות ארוכה יותר מהמוזכר בכתב אחריות זה.
כל המוסר מכשיר סמארטפון לתיקון יקבל עדכון שותף משירות הלקוחות של Mega Mobile לגבי מצב התיקון ומועד המסירה כאשר המידע יהיה זמין לנו, מובהר בזאת כי העברת המכשיר לנקודת המסירה/מעבדה במשלוח ובחזרה ללקוח באחריותו ועל חשבונו של הלקוח.
 Mega Mobile לא תישא באחריות על תוכן המכשיר אשר נמסר לתיקון, מובהר בזאת כי על הלקוח לגבות את תוכן המכשיר לפני כל בדיקה, טיפול או תיקון שתבצע חברתנו במכשיר,
מכשיר שלא יאסף לאחר תיקון בתום 90 יום מיום ההודעה ללקוח יישאר בחזקת Mega Mobile.
 
6. אספקת מכשיר חלופי בעת מסירת מכשיר לתיקון

חברתנו אינה מתחייבת לספק מכשיר חלופי בזמן טיפול המעבדה במכשיר, אם זאת יוכל הלקוח לבצע בדיקה מול שירות הלקוחות האם קיים מכשיר חלופי עבורו, כאמור, על בסיס זמינות.
המכשיר החלופי לא בהכרח יהיה מכשיר זהה למכשיר של הלקוח אלא מכשיר אשר נועד לכך ונמצא במאגר מכשירים חלופיים הזמינים באותה העת, במידה ואכן סופק ללקוח מכשיר חלופי בעת התיקון יחוייב הלקוח להשאיר סכום כסף כפיקדון עבור המכשיר החלופי אשר יוחזר ללקוח בתום תקופת התיקון ובתנאי שהמכשיר החלופי הוחזר במצב טוב ותקין כפי שנמסר ללקוח.
 

8. הבהרות חשובות

מכשירי הסמארטפון/קונסולות/שואבים/קורקינטים ועוד הנמכרים ב Mega Mobile הינם מכשירים חדשים לחלוטין, במידה וחברתנו תציע למכירה מכשיר שאינו חדש יהיה הדבר מצוין על אריזת המכשיר
בעמוד המוצר באתר. מכשיר הנמכר ללקוח אשר אינו שייך לייבואן רשמי בישראל עלול לעבור רוט ( פתיחת מערכת הפעלה לעברית ) לפני המכירה.
  • כל המכשירים הנמכרים בחברתנו הוכנסו לישראל בצורה חוקית ושולמו מיסים בעבורם, ישנם מקרים בהם המשלוחים עוברים בדיקות מכס ישראל ולכן ייתכן כי בחלק מהמוצרים אריזת המכשיר תהיה פתוחה ( לא סגורה הרמטית ) ובמקרים מסויימים יקבל הלקוח מטען חלופי תואם ( לא מטען מקורי ), חשוב לציין שהמטען התואם יהיה זהה למטען המקורי ביכולת הספקת הזרם.
  • מכשיר בייבוא מקביל מגיע באריזה פתוחה, ללא מטען מקורי, והאחריות הינה אחריות מגה מובייל עם מספר נקודות איסוף ברחבי הארץ.
  • הטיפול בהזמנה יסתיים אך ורק לאחר בדיקת זמינות מלאי המוצר בחנות ובכפוף לאימות טלפוני/פיזי מול המזמין בלבד.
  • במידה והמוצר המוזמן אינו במלאי החנות/מחסן ואין החנות יכולה לספק מכשיר זה, תנתן ללקוח האופציה לבחור מוצר אחר באותו מחיר ששילם או לבטל את העסקה. כאמור, ההזמנה תושלם בכפוף לזמינות במלאי ואימות טלפוני/פיזי.
 

9. מרכזי מסירת מכשיר לתיקון
רמת גן - זבוטינסקי 28 (מגה מובייל - מעבדה מרכזית), שעות פעילות המעבדה בימים א’-ה’ בין השעות 11:00-17:00.

תל אביב - דרך ההגנה 78 (דוקטור סלולר - נקודת מסירה)
ירושלים - הנביאים 86 (דוידקה סלולר - נקודת מסירה)
חיפה - שד' ההסתדרות 25 (יו פון - נקודת מסירה)
באר שבע - שחל 9 (MCS - נקודת מסירה) 
 
Powered By
x

#{title}

#{text}

#{price}